Thursday, February 14, 2008

بلياردو

جابولنا فى الميز ترابيزة بلياردو، بصراحه كده و من غير لف ولا دوران أنا فى الرايحه و الجيه عينى هتطلع على الترابيزه و نفسى العب بس مكسوف، كل الناس هتضحك عليا، مره لقيت الواد المدك بيلعب، قرد، يوقع الكوره ويظبط الكوره البيضا على اللى بعدها و آل أيه بيقولى تعالى لاعبنى، الاعب مين يابا خدت ديلى فى سنانى و قلت له الحق البير بيولع، من ساعتها و أنا قررت أنى أعمل لنفسى تدريب عيب يعنى أبقى مد أنجينير و معرفشى العب بلياردو، المهم بقيت أروح الميز قبل الميد نايت بنص ساعه و الاعب نفسى بس برضه للأسف كان نفسى بيغلبنى، و أخيرا جه وائل، واد ديركشن مصرى بس خيخه زيى و بدأنا اللعب، أول مره غلبته و كنت هموت من الفرح، على فكره الجيم ده قعد أكتر من ساعه وفى الأخر هوا اللى وقع الكوره السوده لحسن تفتكروا يعنى أن أنا وقعت كل كورى و بعدين وقعت السودا, وائل مشى من الحفاره و كانت النتيجه 4-4، و رجعت وحيد تانى الاعب نفسى و نفسى يغلبنى

9 comments:

الدرويش المرووش said...

فعلا إسم على مسمى

دماغ عاليه موووووت

عارف إنى بأحب الصحرا جدا
بس العيشه فيها لمدد طويله كده صعب شويه

ربنا يوفقك

Anonymous said...

جميل الاصرار ياريت كل شباب مصر يصر كده ويبقى عنده عزيمه ويلعب بلياردو
بس وليه التعب ماله البلى حتى لا كوره تقع منك ولا تتعب نفسك خالص
يالا يا بطل كمل اصرار وعايزين نسمع اسمك فى موسوعة الارقام القياسيه او فى الاوليمبيات
نادو :-)

break said...

بسم الله الرحمن الرحيم

هو بلوج مين ده
انا مكنتش سايباه كدة
مش تقولوا طيب عشان نغير اللينك من عندنا
مبروك

break said...
This comment has been removed by the author.
break said...

احم احم
سورى
اصل فى واحد معانا فى الكلية اسمه الكومى بردوا
ف افتكرته غير لينك البلوج
عموما سورى :)

Abd-Alrahman said...

اية يا عهمن الدماغ الجامدة دي

ههههههههه
بجد كلامك بيدل علي حياتك الجميلة
بحب انا داميا الي يقضيها حياة جميلة ظريفة مش شايل هم حاجة
كانت اول زيبارة ليا في مدونتك


عبدالرحمن

Alkomi said...

انا بس جاي عشان اسامينا متشابهة

عموما حصل خير

بس اوعى تشتم حد لحسن البس انا الليلة

هههههههههههههههههه

Alkomi said...

و خللي بالك عشان انا ساعات بشتم و لساني طويل

فعشان انت ماتنضرش برضه

اديني عرفتك خطورة انتحال اسمي

هههههههههههههههههههه

منور يا معلم

Elkomy said...

ya m7md basha da esmi ana mabnt7lshi esm 7d !!!!